vrijdag 10 januari 2014

The beauty blogger tag

English - Nederlands


1. Is your hair naturally straight or curly?
I've got very fluffy hair. I usually straighten it and sometimes I try to curl it. 
If I could choose, I would go for pretty curls.  Unfortunately my hair never stays curly which is pretty disappointing.  


2. Do you dye your hair yourself or do you let a hairdresser do it?
My hairdresser comes at my place so she does my highlights. Nice and easy
If I would do this myself, I would look like a clown. 

3.Do you always wear make-up? 
I often wear make-up, but when i'm just at home, I wear nothing. Just a moisturizer to keep my skin protected. 

4. How much time do you spend on doing your make-up?
Not that long actually. Mostly between 5 - 10 minutes. During schooldays i'm way to lazy and rather stay in bed a few minutes longer than doing my make-up. 
Mostly I just wear foundation, mascara and some lipstick.  When I do my make-up for bloging, I spent a few minutes extra and also use blush, highlighter, eye shadow eyeliner. I think creating an eyelook takes about 15-30 minutes. 

5. Wat doe je eerst: je gezicht of ogen?
Ik denk  dat ik haast altijd begin met mijn gezicht. Ik doe niet vaak smokey eyes omdat ik er dan als een wasbeer uit ga zien, maar als ik het doe, begin ik eerst bij de ogen. Hatelijk als je fall out hebt op je foundation en je alles er af moet halen! 



6. Hoe vaak lak je je nagels?
Ik lak niet zo graag mijn nagels eerlijk  gezegt. Het droogt zo ontzettend traag en ik heb meestal het geduld er niet voor. Toch heb ik een best grote collectie en vind ik de kleurtjes erg tof.  Ik ben helaas ook niet gezegend met stevige nagels waardoor ze snel afbreken. 

7. Lak je je teennagels ook in de winter?
Nee, normaal niet. Laats heb ik een uitzondering gemaakt omdat ik peep-toes droeg. 

8. Wat is je favoriete parfum?
Ik gebruik eigenlijk geen dure merken. Ik hou namelijk ontzettend van zara geurtjes ! 

9. Hoe ben je aan de naam van je blog gekomen. 
Zoals vele was ik nogal inspiratieloos toen ik de naam voor mijn blog moest bedenken. Ook al schrijf ik over make-up, mijn hart ligt werkelijk bij fashion en ik hoop ooit de moed te vinden om outfits te posten.

10. Lees je de comments op je artikelen altijd?
Zeker! Dat is het meest belovende aan het bloggen: het lezen van de lieve comments. 
Het geeft je zo een goed gevoel dat je gemotiveerd wordt om verder te gaan. 


xoxo Jana

1 opmerking: